Leasing naczep i przyczep cieszy się dużym zainteresowaniem wśród firm transportowych, dlatego że pozwala uzyskać finansowanie na korzystnych warunkach – z harmonogramem spłat dopasowanym do specyfiki prowadzonego biznesu, niskim wkładem własnym i uproszczonymi procedurami wnioskowania. Jest dostępny również dla przedsiębiorców dopiero rozpoczynających działalność na rynku. Sprawdź najważniejsze informacje na temat leasingu naczep i dowiedz się, jak wybrać najlepszą ofertę.

Leasing naczepy lub przyczepy – charakterystyka

Finansowanie naczep oraz przyczep jest uzupełnieniem finansowania transportu ciężkiego. Przedmiotem umowy mogą być nowe albo używane chłodnie, wywrotki, cysterny, naczepy podkontenerowe i inne pojazdy o różnych rodzajach kabin i podwozi. Najlepsi leasingodawcy finansują naczepy i przyczepy pochodzące od autoryzowanych dealerów.

Co ważne, w jednym wniosku można uzyskać zgodę leasingową na cały zestaw – ciągnik siodłowy i naczepę. W ten sposób szybko uda się pozyskać pojazdy do swojej firmy i rozbudować flotę. O finansowanie na takich warunkach można ubiegać się na stronie https://klf24.pl/finansowanie/leasing-ciagnikow-siodlowych-i-naczep.

Wkład własny w leasingu przyczep i naczep

W zależności od stażu firmy transportowej na rynku, procedury uzyskania leasingu (standardowej lub uproszczonej) i typu pojazdu finansowanie nierzadko udaje się uzyskać bez wkładu własnego albo z niedużym wkładem – najczęściej od 5% do 45%. Niektóre firmy leasingowe godzą się też na leasing bez wkładu własnego. W przypadku naczep używanych jego minimalna wysokość wynosi z reguły 5%.

Warunki finansowania naczep u polskich leasingodawców

Dla leasingu operacyjnego okres trwania umowy to najczęściej od 36 do 72 miesięcy. Przyczepy można sfinansować też w 24 miesiące. Leasing finansowy, którego przedmiotem jest naczepa, trwa od 6 do 72 miesięcy. Część polskich firm leasingowych oferuje też maksymalny okres trwania umowy – nawet do 96 miesięcy. Jeżeli prowadzi się działalność sezonową, można skorzystać z opcji płacenia rat w harmonogramie dostosowanym do specyfiki swojej działalności. Ponosi się wyższe opłaty w czasie, kiedy zarabia się najwięcej.

Procedury i dokumenty

Aby uzyskać finansowanie, należy dostarczyć leasingodawcy wypełniony wniosek leasingowy oraz ofertę zakupu naczepy i przyczepy. W przypadku procedury uproszczonej wystarczy przedłożyć dowód osobisty i dokumenty rejestrowe firmy. Nie trzeba przedstawiać dokumentów finansowych takich jak deklaracje podatkowe. Takie dokumenty będą jednak wymagane w przypadku procedur standardowych. Odbiór naczepy odbywa się zwykle w ciągu tygodnia od złożenia wniosku.

Finansowanie najczęściej udzielane jest przedsiębiorcom, którzy prowadzą działalność od przynajmniej 12 miesięcy. Część leasingodawców oferuje jednak leasing dla nowych firm. Oznacza to, że już od pierwszego dnia działalności udaje się uzyskać finansowanie na niezbędne inwestycje.

Leasing naczep i przyczep jest rozwiązaniem, na które chętnie decydują się przedsiębiorcy z branży transportowej. Ten typ finansowania zdobył sympatyków z uwagi na dogodne warunki i dużą dostępność. Łatwiej uzyskać leasing niż kredyt, szczególnie jeśli dopiero założyło się działalność i szuka się sposobów na rozwijanie firmy.

http://www.nowydzwon.pl/wp-content/uploads/2019/10/leaasingnaczep.jpghttp://www.nowydzwon.pl/wp-content/uploads/2019/10/leaasingnaczep-300x300.jpgredakcjaSPONSOROWANE
Leasing naczep i przyczep cieszy się dużym zainteresowaniem wśród firm transportowych, dlatego że pozwala uzyskać finansowanie na korzystnych warunkach – z harmonogramem spłat dopasowanym do specyfiki prowadzonego biznesu, niskim wkładem własnym i uproszczonymi procedurami wnioskowania. Jest dostępny również dla przedsiębiorców dopiero rozpoczynających działalność na rynku. Sprawdź najważniejsze informacje na...